3 Nisan 2010 Cumartesi

Orgazm için iğne ya da ilaç kullansam olur mu?

Soru: 2 aylık evli bir kadınım. Eşimle birlikte olmaktan çok zevk alıyorum. Eşim gerçekten cinsel açıdan çok anlayışlı ve yeterli. Ama ben orgazm olamıyorum. Kendimi yetersiz hissediyorum. Ben yataktan mutsuz kalkıyorum. İğne ya da ilaç kullanmam mümkün mü?

Cevap: Değerli okurum, iğne ve ilaç tedavisi ne yazık ki yapılmıyor. Böyle bir tedavi yok. Ancak dertlenme birçok kadında da durum seninkisi gibi. Zamanla eşin cinselliğin fantezilerine de kayarsanız belki bir kapı açılabilir. Ben bu kadın orgazmı konusunun üzerinde çok duruyorum. Tam "Çözdüm" diyorum bir yerde takılıp takılıyorum. Şimdilerde bu işi kolaylaştıracak bir şey bulmuş gibiyim. Bu önemli konu bu sayfalardan çözülmüyor. Bire bir hekimle görüşmeniz gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder