2 Nisan 2010 Cuma

GÜNÜN SORULARI

1-Düzensiz cinsel yaşam beni öfkeli yaptı
Soru: 38 yaşında bir kadınım. 12 yıllık evliyim, 9 yaşında bir oğlum var. Düzenli bir cinsel hayatıımız yok. 5-6 ayda bir kez birlikte oluyoruz. Ben bu yüzden çok sinirliyim. Aşırı tepkili davranıyor, öfkeme hakim olamıyorum. Acaba bir tedavi yöntemi var mıdır? Nereye başvurayım?

Cevap: "Zordur zor" diye yakınmalı bir tekerlememiz vardır. Hayatın kendisi zordur. Aklın, mantığın, vicdanın uymadığı yorumlar karşısında ayakta dimdik durmak zordur. Yine de bu güzel dünyada direneceğiz ve de zorlukları yeneceğiz. Ama hakkını yemeyelim ki senin işinde zordur zor. Zorluğu aşıp esenliğe geçiş kapısının anahtarı da sevgili olmuştur. Oysa kilit pırıl pırıl duruyor. Belki adamının bu kapıyı açmaya niyeti de yok. İşte yeni bir zorluk daha aldın. Eşin de çare aramak için seninle gelecek mi? Sanmıyorum. Bu nedenle işin zordur zor.

2-Fantezi olsun diye vajinaya çemen sürdüm
Soru: 21 yaşındayım, Fantezi olsun diye partnerimin vajinasına çemen sürdüm. Ama ilişki sonrasında vajinasınin kızarıp acıdığını söyledi. Doktora gidemiyoruz.Kötü bir şey olmaz değil mi?

Cevap: Cabbarcan, senin üzerinden öteki canlara da "Merhaba" diyerek bugünkü dersime başlıyorum. Konu başlığımız fanteziler. Benim 5 yıldır öğrencilerim olan sizler ve de okula yeni gidenler. Siz fantezileri ne sanıyorsunuz? Her akıl dışı öneriye mi kanıyorsunuz, duyduklarınıza mı inanıyorsunuz? Eğer tuvalette sakın çiğnemeye fantezi diyorsanız, bir gören olursa bir şeyler yediğiniz fantezi mi olur kakantezi mi olur, siz bilirsiniz.Tutturmuşsunuz bir fantezi. Ne zamandan beri aykırı dahası iğrençlikler fantezi olmuş bilemem. Ama çemeni memeni, pul biberi, sirkeyi, bilmem neyin neyini de oraya buraya sürmenize izin veremem. Hayatın kendisinden, Buradan bizden iyi notlar alın. Sağlıklı ve sorunsa yaşayın, şimdilik hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder